Söndag

Gick upp i hyffsad tid idag faktiskt, utan rulla ur sängen som ett vrak med påsar under ögonen.
Istället resta jag mig lätt o ledigt och skuttade ut i badrummet. Gick sedan ut i köket o gjorde i ordning
en riktigt nyttig söndagsfrulle. Satt o njöt i nästan två timmar med mitt kaffe och en tidning. Nu ska jag sätt på en
kanna kaffe till och fortsätta att njuta av denna underbara söndag och kanske till och med dra fram damsugaren och vara riktigt duktig..

Gick upp i hyfsad tid idag faktiskt, utan rulla ur sängen som ett vrak med påsar under ögonen.
Istället reste jag mig lätt o ledigt och skuttade ut i badrummet. Gick sedan ut i köket o gjorde i ordning
en riktigt nyttig söndagsfrulle. Satt o njöt i nästan två timmar med mitt kaffe och en tidning. Nu ska jag sätta på en
kanna kaffe till och fortsätta att njuta av denna underbara söndag och kanske till och med dra fram dammsugaren och vara riktigt duktig...

Hade

/Fain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0