Öga för dyrgripar







Loppis...

Inte min spelplan direkt. Tyvärr. Skulle gärna vilja vara personen som går runt och bara plockar på sig massa fräcka grejer (eller mindre fräcka grejer).
Men när det kommer till loppis, då får jag genast tunnelseende. Man går runt och kollar men ser aldrig något speciellt. "Orkar inte gå fram, det är säkert bara skit"

Klart det är skit, kostar ju tjugan. Men letar du noga så hittar du en hel del bra skit.

Var på en sån där årlig loppis nyligen. Det gick som förväntat. Kass. Men tills nästa gång ska jag öva, jag ska träna. Jag ska slita och bli den där vidrige människan som plockar på sig alla godsaker.

Årlig va det ja...
Betyder att den kommer igen nästa år.

Nästa år. Då är det min tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0