Håkan Bråkan

dag så är det exakt en vecka kvar tills Håkan Hellström spelar här i lilla london
(Göteborg altså). Uppladdnignen för detta evenemang har ju så klart pågått sedan länge
och vi som minns Håkans spelning på Way out West förra året vet att Håkan i Göteborg aldrig
kan slå fel.
Så till er som inte ska in i dimman ikväll vill jag tips om
att SVT 1 sänder Håkans konsert ifrån cirkus i stockholm klockan åtta ikväll.
Både Jag och min vapendragare här i takvåningen tycker att ingen ska gå
misste om denna fantastiska poets budord, så sprid vidare till allt o alla.

Idag så är det exakt en vecka kvar tills Håkan Hellström spelar här i lilla london
(Göteborg alltså) igen. Uppladdnignen för detta evenemang har ju så klart pågått sedan länge
och vi som minns Håkans spelning på Way out West förra året vet att Håkan i Göteborg aldrig kan slå fel

Så till er som inte ska in i dimman ikväll vill jag tips om
att SVT 1 sänder Håkans konsert ifrån cirkus i Stockholm klockan åtta ikväll.
Både jag och min vapendragare här i takvåningen tycker att ingen ska gå
misste om denna fantastiska poets budord, så sprid vidare till allt o alla.

Hade

/Fain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0