Nike


Häromdagen så köpte jag ett par röda, ganska så sportiga, nike skor i canvas på rea. Har använt dom stenhårt sen dessa både gåendes, springandes och på bräda.
Syftet med denna hårda inslitning är att jag vill försöka få till den där ljust förda solblekta färgen innan sommaren är slut.
Så häromdan när solen stod som högst på himmlen och värmde som mest så passade jag på att ställa ut dom på balkongen för "blekning"
Häromdagen så köpte jag ett par röda, ganska så sportiga, nike skor i canvas på rea. Har använt dom stenhårt sen dess både gåendes, springandes och på bräda.
Syftet med denna hårda inslitning är att jag vill försöka få till den där ljust röda solblekta färgen innan sommaren är slut.
Så häromdan när solen stod som högst och värmde som mest så passade jag på att ställa ut dom på balkongen för "blekning"

Hade

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0